پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
هنیه

حوزه/ مبارزه با استکبار و حمایت از مظلومین عالم شعار انقلاب اسلامی است. مطالبه بسیج از دولت مستقر و حاکمیت، انتقام و مجازات سختی است که بیش از پیش غده سرطانی منطقه را به اضمحلال خود نزدیک تر ساخته و به خونخواهی از شهید قدس دل‌های مظلومان عالم را آرامش بخشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بسیج دانشجویی دانشکدگان فارابی بیانیه ای در محکومیت ترور و شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل عمران ۱۶۹)

ملت مسلمان فلسطین به رغم آنکه قریب به هفتاد و پنج سال است که مظلومانه در چنگال رژیم ستمکار صهیونیستی گرفتار شده‌اند سرزمین‌شان غصب و از حقوق‌شان محروم گشته‌اند، هیچ‌گاه علَم مبارزه و مقاومت را رها نکرده و در این طریق استقامت نموده‌اند.

از روزهای انتفاضه اول و مبارزه با سنگ تا عملیات درخشان و پر فتوح طوفان الأقصی، محور مقاومت مأیوس از جهاد نشده و ضرب شست اساسی را در عملیات هفتم اکتبر به رژیم صهیونیستی وارد نمود.

دولت کودک‌کش اسرائیل در ماه های پس از این عملیات برای فرار از هزیمتی که بدست مجاهدان فلسطینی و محور مقاومت وارد آمد، از هیچ ظلمی دریغ نکرده و پست‌ترین جنایت‌ها و فجایع را در ایام اخیر در فلسطین اشغالی خصوصاً غزه مظلوم مرتکب شده است.

نه بیمارستان‌ها، نه مدرسه دانش آموزان و نه مساجد و گهواره‌ی نوزادان از جنایت‌های دولت صهیونیست در امنیت نبوده‌اند و قلب مسلمین و جهانیان از این قساوت و وحشی‌گری دردمند است. کَلّا! که این‌ جنایات، درمان شکست‌های مفتضحانه‌ی اسرائیل از امت اسلامی نخواهد بود.

بامداد روز دوشنبه رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی برای نجات خود به فرار از شکست‌، پس از ترور چند تن از برجسته‌ترین فرماندهان و رهبران در لبنان و سوریه در جمهوری اسلامی ایران رئیس مجاهد دفتر سیاسی حماس‌، اسماعیل هنیه و یکی از محافظان ایشان را در اقدام تروریستی در محل اقامت خود در تهران به شهادت رساند.

ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبری معظم انقلاب و امت اسلامی، مجموعه تشکل بسیج دانشکدگان فارابی اعلام می‌دارد این عمل بزدلانه رژیم صهیونسیتی، ریختن این خون پاکیزه جهان را بیدارتر و عمر اسرائیل را کوتاه‌تر خواهد کرد.

مبارزه با استکبار و حمایت از مظلومین عالم شعار انقلاب اسلامی است. مطالبه بسیج از دولت مستقر و حاکمیت، انتقام و مجازات سختی است که بیش از پیش غده سرطانی منطقه را به اضمحلال خود نزدیک تر ساخته و به خونخواهی از شهید قدس دل‌های مظلومان عالم را آرامش بخشد.

والسلام.
«إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انتِقامٍ‌»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha